سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

اصغر فرهادی ، تلویزیون باید از من عذرخواهی کند

اصغر فرهادی ، تلویزیون باید از من عذرخواهی کند


پرواز شماره 732 پاریس- تهران سه شنبه شب یک مهمان ویژه داشت؛ مسافری که حالا شهرت جهانی پیدا کرده و قرار است بعد از مدتها دوری به ایران برگردد. سعید فرهادی، حمید رضا قربانی و مریم نراقی تنها چهره‌های آشنا در سالن انتظار هستند. ظاهرا اصغر فرهادی اصرار داشته که در سکوت خبری وارد ایران شود. این را می شود از تعداد استقبال کنندگانش فهمید. تقریبا یک ساعتی از زمان نشستن هواپیمای ایران ایر از پاریس به تهران گذشته که اصغر فرهادی از در سالن تشریفات وارد فرودگاه می شود.

بر خلاف اخبار منتشر شده پریسا بخت آور و سارینا فرهادی در این سفر او را همراهی نکرده‌اند و فرهادی تنها به ایران برگشته است. چهره اش خیلی روبراه نیست. او بعد از بگو مگوی کوتاهی با یکی از ماموران فرودگاه مشخص می‌شود که پاسپورتش را توقیف کرده‌اند. فرهادی علتش را می‌پرسد و تهدید می‌کند که این موضوع را رسانه‌ای خواهد کرد. دقایقی بعد ظاهرا سوتفاهمات بر طرف شده و فرهادی پاسپورتش را می گیرد، اما باید روز بعد برای پاره ای از تو ضیحات حاضر شود. فرهادی به سالن مجاور می رود تا وسایلش را تحویل بگیرد؛ مردم کم کم متوجه حضور او در سالن شده اند و دوره اش می کنند. پیرمردی به سمتش می آید و پیشانی اش را می بوسد. می گوید: فرهادی افتخار ایران است.

فرهادی از این همه ابراز احساسات خوشحال است و می گوید:«از مهر و محبت همه مردم تشکر می کنم و همیشه قدردان شان هستم. این استقبال از اکران «گذشته» در ایران نیز مرا امیدوار و خوشحال می کند.»

گروه برنامه هفت هم در فرودگاه حاضر بودند. دیدن جنب و جوش شان برای گرفتن مصاحبه و تصویر برای من که دو سال با این برنامه همکاری کرده ام تازگی دارد. یادم می آید که تقریبا همه آیتم های ما بعد از اسکار «جدایی نادر از سیمین» از سوی مدیران و ناظر پخش‌های تلویزیون رد می شد و برنامه هفت حتی برای نشان دادن تصویر فرهادی بارها مورد مواخذه قرار می گرفت. خوشحال کننده است که فضای تلویزیون و برنامه هفت طی این سالها تغییر کرده اما ظاهرا این اتفاقات از یاد اصغر فرهادی نرفته است. او بعد از گپ و گفتی کوتاه با دوربین هفت، وقتی با اصرار گزارشگر برنامه مبنی بر حضورش در برنامه هفت مواجه می شود، به او پاسخ منفی می دهد و می گوید:«من با هیچ کس مشکلی ندارم اما با کلیت صدا و سیما و رفتارهایی که طی سه، چهار گذشته در قبال من انجام داده‌اند مشکل دارم. مگر اینکه تلویزیون به خاطر رفتارهای زشت‌اش از من عذر خواهی کند.»

خستگی در چهره اش کاملا پیداست اما هم چنان با خوشرویی امضا می دهد و عکس یادگاری می گیرد. آخرین جمله ای که فرهادی می گوید درباره آینده کاری اش است:«تازه به ایران آمده ام و تصمیم قطعی برای ساخت فیلم نگرفته ام. هنوز از فیلم قبلی ام جدا نشده‌ام.»

کمی آن طرف تر عده زیادی از مردم و مسئولان دولتی با حلقه‌های گل به استقبال تعدادی از ورزشکاران آمده اند که ظاهرا از مسابقات آسیایی برگشته اند. فریاد ایران… ایران شان سالن فرودگاه را پر کرده است. فرهادی مجبور است برای خروج از سالن ازمیان آنها عبور کند. کمتر کسی در آن شلوغی متوجه او می شود و این فیلمساز جهانی در همان هیاهوی جمعیت گم می شود.

 

منبع : بن فیلم


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:26 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی در موزه سینما + تصاویر


شب گذشته،شنبه 22 تیر ماه ساعت 22 جمعی از اهالی سینما در موزه سینما گردآمدند تا تجلیل و استقبالی شایان توجه از اصغرفرهادی کارگردان برجسته سینمای ایران به عمل بیاورند.استقبالی که با حضور سیدمحمد خاتمی رنگ و بویی دیگر به خود گرفت.

با آن که پیش از این اعلام شده بود محمدرضا عارف در مراسم تجلیل از فرهادی حاضر خواهد شد،اما حضور رییس جمهور پیشین در موزه سینما رنگ و بوی دیگری  به مراسم استقبال و تجلیل از فیلمساز برجسته کشورمان داد.

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی در موزه سینما + تصاویر

ساعتی پیش اصغر فرهادی که به همراه همسرش پریسا بخت آور در این مراسم شرکت کرده بود، با تک تک حاضران و اهالی سینما احوالپرسی کرد و لحظاتی را در کنارسینمایی ها بر سر میز افطاری شان حاضر شد.

با آمدن سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق ایران که احمد مسجدجامعی و سید محمد بهشتی او را همراهی می کردند، اصغر فرهادی به همراه داود رشیدی، همایون اسعدیان، محمد سریر و فرهاد توحیدی به محمد خاتمی خوش آمد گفتند.

همایون اسعدیان در سخنانی از اصغر فرهادی به عنوان افتخار جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: اصغر فرهادی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و تنها افتخار سینمای ایران نیست.

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی در موزه سینما + تصاویر

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی در موزه سینما + تصاویر

سپس فرهادی پشت تریبون قرار گرفت و گفت: از همه حاضران در این مراسم متشکرم و از این که اولین نمایش فیلمم را در جمع اهالی هنر و جناب آقای خاتمی، آقای مسجدجامعی و آقای بهشتی می بینم ،بسیار خوشحالم. او سپس در بخش دیگری از سخنانش گفت: امشب قطعا سخنان خوبی از آقای خاتمی خواهیم شنید.

  دیدار اصغر فرهادی با خاتمی در موزه سینما + تصاویر

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی در موزه سینما + تصاویر

سیدمحمد خاتمی نیز در سخنانی گفت: درجمع اصحاب هنر، صحبت کردن برای کسی که با هنر آشنا نیست، کمال بی هنریست.وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که هنر پویای کشورمان در عرصه بین المللی تاثیر گذاشت و امیدوارم در دولت آینده شاهد حضور وزیری باشیم که در عرصه هنر و فرهنگ و ارشاد متناسب با وضعیت گام بردارد.

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی در موزه سینما + تصاویر

خاتمی همچنین ابراز امیدواری کرد احمد مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت یازدهم شود.

عزت ا… انتظامی، محمدحسن پزشک، احمد مسجد جامعی، بهمن فرمان آرا، داود رشیدی، محمد سریر، سید محمد بهشتی، محمد زرین کلک،علیرضا داودنژاد، کیومرث پوراحمد، سیروس الوند، محمدرضا بزرگ نیا، محمدعلی سجادی، هانیه توسلی، طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، مانی حقیقی، حبیب رضایی، بهرام دهقانی، مسعود دهقان، رویا تیموریان، پیمان قاسمخانی، امیر اثباتی، همایون اسعدیان، فرهاد توحیدی، مهتاب کرامتی، بهروز شعیبی، نازنین مفخم، غلامرضا موسوی، فرشته طائرپور، محمدرضا دلپاک، عبدالحسن برزیده، محمدرضا هنرمند و … از جمله حاضران در این مراسم بودند.

خبرهای تکمیلی درباره این مراسم را بزودی در همین سایت از نظر خواهید گذراند.

 

منبع : بانی فیلم


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:25 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

چگونه با بوی بد دهان در هنگام روزه داری مبارزه کنیم؟

چگونه با بوی بد دهان در هنگام روزه داری مبارزه کنیم؟


یکی از مسائلی که اغلب روزه داران از آن گلایه می کنند، بوی بد دهان در هنگام روزه داری است که به دلیل خشکی حفره دهان ایجاد می شود.

در این مطلب چند نکته را برای حل این مشکل یادآور می شود:

1) مطمئن باشید که در ماه مبارک رمضان از بهداشت دهان خود در طی روز به خوبی محافظت کنید. برخی از افراد در هنگام روزه داری مسواک نمی زنند اما تا زمانی که آب یا مواد دیگر را فرونبرید، روزه شما باطل نمی شود. در طی زمان غیرروزه نیز مرتب مسواک بزنید. البته زیاد از حد نیز نباید از دهان شوی استفاده کرد چرا که این امر خود باعث خشکی دهان می شود. اما استفاده از نخ دندان می تواند خرده های موادغذایی را از لابه لای دندان های شما خارج کند.

2) نوشیدن میزان کافی آب همواره توصیه می شود. نوشیدن 2 تا 3 لیوان آب در هنگام سحر می تواند آب بدن شما را در هنگام روزه داری در روز بعد حفظ کند.

3) از خوردن خوراکی های بودار همچون پیاز و سیر که موجب بوی بد دهان می شوند، اجتناب کنید. همچنین اگر بهداشت دهان به خوبی رعایت نشود، باقی مانده ی غذا در دهان نیز می تواند موجب بوی بد دهان شود.

4) پنیر حاوی فسفاتی است که  تولید بزاق شما را افزایش می دهد. همچنین به دلیل آنکه این ماده غذایی سرشار از کلسیم است لازم است به منظور جلوگیری از احساس خشکی دهان، پنیر به طور منظم مصرف شود.

5) مصرف ویتامین ث از طریق خوراکی هایی همچون مرکبات، خربزه و هندوانه می بایست به طور مداوم صورت پذیرد چرا که این میوه ها از رشد باکتری ها جلوگیری می کنند. ویتامین ث بدن می بایست از میوه های طبیعی تامین شود و نه مکمل ها.

6) مصرف ادویه جاتی همچون رزماری، نعناع و هل در ساعات غیر روزه داری می تواند با بوی بد دهان مبارزه کنند.

7) سیگار نکشید چرا که مزه ی بدی در دهان شما برجای می گذارد و موجب می شود شما احساس کنید که شدیدا نیاز به نوشیدن مایعات دارید. در حقیقت ماه رمضان بهترین زمان برای ترک سیگار است.

8) در زمان روزه داری از چوب مسواک برای تمیز کردن دندان های خود استفاده کنید. این شاخه کوچک که استفاده از آن از سوی پیامبر اسلام (ص) توصیه شده است، پلاک ها و باکتری های دهان را می کشد و با بیماری های لثه مبارزه می کند.

منبع : شفقنا


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:24 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

به چه علت دختران باید پسته بخورند ؟

به چه علت دختران باید پسته بخورند ؟


پسته در گروه مغزها و آجیل‌ها یکی از بهترین منابع پتاسیم محسوب می‌شود که میزان پتاسیم آن با این جثه کوچک برابر با پتاسیم پرتقال است. این دانه خوش آب و رنگ اگرچه جثه و اندازه کوچکی دارد اما خواص درمانی و غذایی آن به حدی زیاد است که می‌تواند ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها را در بدن کنترل کند. اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید، اگر برایتان مهم است که پوست و مویی سالم داشته باشید بهتر است مصرف پسته را به برنامه هفتگی‌تان بگنجانید.
برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش

یکی از قابلیت‌های درمانی پسته تاثیر آن بر چگونگی عملکرد دستگاه گوارش بدن است. از آنجا که پسته یکی از مغزهایی است که بیشترین مقدار فیبر را در خود دارد، می‌تواند علاوه بر بهبود هضم مواد غذایی به کاهش میزان کلسترول و قند خون کمک کند. افرادی که در طول هفته 15 گرم پسته تازه می‌خورند می‌توانند از خواص درمانی پسته بهره‌مند شوند. تنها نکته مهم در مورد مصرف پسته آن است که نباید میزان مصرف آن در طول هفته بیشتر از 18 گرم شود. چرا که مصرف بیش از اندازه پسته موجب افزایش میزان چربی و پروتئین خون می‌شود.
چرا دختران باید پسته بخورند

کم‌خونی رایج میان دختران و زنان بعد از سن بلوغ یکی از مواردی است که با گنجاندن پسته تازه به سبد غذایی این گروه قابل جبران است. دخترانی که در طول هفته به میزان لازم و استاندارد پسته مصرف می‌کنند می‌توانند به کنترل و پیشگیری از ابتلا به کم‌خونی کمک کنند. پسته از جمله دانه‌های مغزی است که علاوه بر آهن دارای ویتامین 1B ، 6B و E است که می‌تواند در کنار متعادل‌سازی اشتهای دختران در سن بلوغ به تقویت سلول‌های عصبی بدن نیز کمک کند.
معجون قوت

در برخی از متون طب سنتی از معجونی یاد شده که از ترکیب پسته، قند و هل تهیه می‌شود. در زمان‌های قدیم مادربزرگ‌ها برای زنانی که تازه وضع حمل کرده بودند این معجون را تهیه می‌کردند تا آنها با مصرف این معجون قوت پیدا کنند و سریع‌تر دوران نقاهت خود را به پایان برسانند. برای تهیه این معجون که می‌تواند در روزهای قاعدگی نیز به تقویت بنیه دختران کمک کند، پسته خام را با قند می‌کوبیدند و کمی هل به آن اضافه می‌کردند. مصرف این معجون به عنوان غذایی مفید می‌تواند در میان‌وعده‌های غذایی به افزایش توان و بنیه دختران و زنان کمک کند.
چگونه از پسته‌های خندان نگهداری کنیم

از دیدگاه طب سنتی مصرف آجیل و مغز‌ها و دانه‌های روغنی در شرایطی به مردم توصیه می‌شود که آجیل‌ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند و به طور کلی شرایط زیر را داشته باشند:

بهترین روش برای نگهداری از آجیل مغز شده، این است که آن را درون فریزر نگهداری کنید تا از رشد قارچ آفلاتوکسین بر سطح دانه‌ها و مغزها پیشگیری کنید. مصرف این قارچ سرطان‌زاست و خانواده‌ها باید دقت زیادی در این زمینه داشته باشند.

آجیل خام بهترین انتخاب برای خرید مهمانی‌های شب عید است چرا‌که چربی‌ها و بعضی مواد مغذی موجود در آجیل مانند ویتامین‌های A‌و E محلول در چربی به وسیله بودادن یا افزایش نمک از دست می‌روند.

برای شناسایی آجیل خوب و باکیفیت راه‌هایی وجود دارد که ساده‌ترین و کاربردی‌ترین آن بررسی رنگ، بو و ظاهر آجیل است. مغز آجیل باید سفید یا به رنگ طبیعی خود باشد و آجیل بوی کهنگی ندهد.
نکته مهم

از مخلوط‌کردن آجیل با ماءالشعیر و نوشابه‌های مختلف پرهیز کنید. نوشیدن این خوراکی‌ها موجب ابتلا به نفخ و دل‌درد می‌شود.
مطمئن انتخاب کنید

اگر به سلامت اعضای خانواده به ویژه مادر و دختر خود اهمیت میدهید به شما پیشنها میکنیم مصرف پسته پستیژ را به میان وعدههای غذایی خود اضافه کنید.

 

منبع : مجله زندگی


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:22 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

راه مقابله با کاهش آب بدن در ماه رمضان

 

معمولاً تحمل گرسنگی در ماه مبارک رمضان ساده تر از تحمل تشنگی است. ولی برای در امان بودن از تشنگی نیز راه حل‌هایی وجود دارد.
از آنجا که آب در حدود 70 درصد از بدن ما را تشکیل می‌دهد، اهمیت آن را نمی‌توان نادیده گرفت.
تقریباً هر عملی که در بدن انجام می‌شود با کمک آب صورت می‌گیرد: از حذف مواد زائد گرفته تا کمک به هضم غذا، نگه داری سالم پوست و حمل و نقل مواد غذایی در سراسر بدن.
اگر نتوانید مواد مغذی و مواد معدنی از دست رفته از طریق تعریق را جایگزین کنید، ادامه این روند سبب تضعیف بدن شما در پایان ماه مبارک رمضان خواهد شد. حتی از دست دادن مقدار کمی آب بدن می‌تواند سبب خستگی، سرگیجه و سردرد و عدم تمرکز شود. تأمین این مواد شدنی نیست مگر با وعده های افطار و سحر سالم و اصولی.

چند پیشنهاد مفید:

1- با توجه به این که ماه رمضان امسال در فصل گرم سال قرار دارد به روزه‌داران توصیه می‌شود برای پیشگیری از کاهش شدید آب بدن تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوند. در طول روز از نور خورشید فاصله بگیرید و حتی‌الامکان در مناطق سایه دار و خنک بایستید. در صورت امکان از پوشش کلاه استفاده کنید و فعالیت‌های بدنی را کاهش دهید.

2- با فاصله یک ساعت بعد از افطار سعی کنید 8 لیوان آب و مایعات خنک را به مرور تا هنگام خواب بنوشید و حتی‌الامکان از نوشیدن چای، قهوه و نوشابه‌ها، به دلیل دارا بودن سطح بالایی از کافئین و شکر خودداری کنید چرا که این مایعات باعث از دست رفتن سریع‌تر آب بدن می‌شوند.
دقت داشته باشید که نوشیدن آب زیاد در هنگام سحر تأثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد، زیرا در صورت نوشیدن آب بیش از حد نیاز، بدن آب اضافی را دفع می‌کند. پس، آب مورد نیاز بدن باید در فاصله میان افطار تا سحر به تدریج و از طریق مصرف آب و میوه‌های آب‌دار تأمین شود.

3- برخی مواد غذایی و شیرینی‌های مصنوعی مانند زولبیا و بامیه، غلظت مایعات بدن را افزایش می‌دهند و در نتیجه روزه‌دار احساس تشنگی می‌کند. توصیه می‌شود برای پیش‌گیری از افزایش غلظت مایعات بدن از قندهای گیاهی مانند خرما به جای زولبیا و بامیه استفاده شود.
دقت داشته باشید که نوشیدن آب زیاد در هنگام سحر تأثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد، زیرا در صورت نوشیدن آب بیش از حد نیاز، بدن آب اضافی را دفع می‌کند. پس، آب مورد نیاز بدن باید در فاصله میان افطار تا سحر به تدریج و از طریق مصرف آب و میوه‌های آب‌دار تأمین شود

4- از میوه‌هایی چون زردآلو و هلو استفاده کنید، چرا که این میوه‌ها به طور چشمگیری در کاهش درد و ناراحتی ناشی از اسید معده کمک می‌کنند و تا حدودی مواد معدنی از دست رفته ناشی از تعریق را جبران خواهند کرد.

5- جایگزین مواد مغذی از دست رفته از طریق نوشیدن آب‌میوه‌ها و مصرف سبزیجات و میوه های آبکی بسیار مفید است. میوه‌هایی چون مرکبات و توت فرنگی که می‌توانند علاوه بر آب مواد ضروری چون کلسیم و فیبر، آهن، پتاسیم و دیگر مواد معدنی، و همچنین ویتامین‌های C، B1 و B2 را تأمین کنند.
میوه‌های آب‌دار مانند هندوانه و خربزه نیز نقش مهمی در تأمین مایعات بدن دارند و توصیه می‌شود در فاصله افطار و سحر این میوه‌ها مصرف شوند.
و دیگر این که مصرف لیموترش نیز در پیش‌گیری از تشنگی و گرمازدگی موثر است.

6- خوردن چای مخصوصا چای پر رنگ، برای رفع تشنگی پس از سحری اشتباه است. افراد دقت کنند که این باور که چای پس از سحری می‌تواند باعث رفع تشنگی شود درست نیست زیرا چای دفع مکرر کلیه را در بر دارد.


منابع:

جهان

ایسنا – دکتر حشمت‌الله توکل، متخصص بیماری‌های داخلی

فارس – احمدرضا فرسار، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:22 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

نکاتی برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب با فصل

نکاتی برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب با فصل


همه‌ی ما نیاز داریم هر از چند گاهی ظاهر خود را تغییر دهیم و چاشنی تنوع‌ را به شکلی وارد زندگیمان کنیم. تغییر فصول با تغییر رنگ محیط و لباس‌هایی که می‌پوشیم زمان بسیار خوبی برای انجام یک تغییر متناسب بر رنگ رژلب‌هایی که مدت‌هاست استفاده کرده‌ایم خواهد بود. درست نیست؟

رژلب‌های پاییزی
فصل پاییز رنگ‌های مایل به طلایی را با خود به همراه می‌آورد که این رنگ‌ها برای اکثر افراد با رنگ پوست‌های مختلف متناسب هستند. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به رنگ‌های نارنجی مایل به زرد، مسی، رنگ‌های تند، تن‌های برنز، قهوه‌ای و قرمز تیره اشاره کرد. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید تمام این رنگ‌ها از مشتقات یکدیگرند.
رژلب‌های زمستانی
زمستان رنگ‌های سرد و بی‌روح را برای ما تداعی می‌کند اما همین رنگ‌های سرد وقتی به صورت براق به عنوان رژلب مورد استفاده قرار ‌گیرند شما را متعجب خواهند کرد. آن‌ها بسیار جذاب‌تر از زمانی به چشم می‌آیند که به صورت مات مورد استفاده قرار گرفته‌اند. صورتی براق رنگ دلچسبی خواهد بود اگر مقداری قهوه‌ای هم به آن اضافه شود. رنگ‌هایی با تم بنفش تیره مایل به بژ نیز رنگ‌های فوق‌العاده‌ای برای این فصل هستند.
 
رژلب‌های بهاری
بهتر است همانطور که بهار حس طراوت و زیبایی را به محیط باز می‌گرداند ما نیز با استفاده از رنگ‌های شاد این حس را به صورت خود بازگردانیم. استفاده از رنگ‌های روشن در این فصل عالی به نظر می‌رسد. سرخابی، قرمز روشن، گل‌بهی، کالباسی و رنگ‌هایی با تم نارنجی بسیار مناسب هستند.
رژلب‌های تابستانی
تابستان فصلی است که رنگ‌های گرم پا به میدان می‌گذارند. رنگ‌هایی به مراتب غنی‌تر از رنگ‌ فصل‌های پاییز و زمستان! صورتی‌های پررنگ، آلبالویی و بلوطی رنگ‌های مناسب این فصل هستند. حتی برق‌لب‌های بی‌رنگ هم در این فصل جذاب به نظر می‌رسند و با پوست برنز شما تضاد زیبایی ایجاد خواهند کرد.
دقت داشته باشید که در انتخاب درست رنگ رژلب، رنگ پوست و چشم‌های شما نیز سهیم هستند پس رژلبی که برای شخصی بسیار مناسب به نظر می‌آید الزاماً برای شما نیز به همان اندازه خیره‌کننده نخواهد بود. پس عوامل دیگر را نیز فراموش نکنید!

[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:21 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل گوشواره جدید و شیک 2013


مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره 2013

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره 2013

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره 2013

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره 92

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره 92

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره 92

مدل گوشواره جدید و شیک 2013

مدل گوشواره 92


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:20 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

دانستنی های جالب درباره رابطه جنسی

دانستنی های جالب درباره رابطه جنسی


1- در میان پستانداران ، انسان و دلفین تنها موجوداتی هستند که از رابطه جنسی لذت می برند.

2- در 30 دقیقه رابطه جنسی ، 200 کالری انرژی مصرف می شود.

3- اسپرم قبل از اینکه تخمک را بارور کند حدود 10سانتیمتر حرکت می کند و حدود 30 دقیقه طول می کشد تا این مسیر را طی کند.

4- بخش هایی از بدن که در حین آمیزش متورم می شوند عبارتند از اندام های جنسی هر دو طرف، سینه ها و همچنین بخش داخلی بینی.

5- در صورت عدم استفاده از کاندوم، امکان حاملگی در نوجوانان ، بسیار بیشتر (90?) از سایر افراد است.

6- فرزندان مادران نوجوان، در هنگام تولد وزن کمتری دارند و احتمال عملکرد ضعیف آنها در مدرسه نیز بیشتر است.احتمال سوء استفاده و نادیده گرفته شدن این کودکان نیز بیشتر است.

7- احتمال اینکه پسران مادران نوجوان سر از زندان در بیاورند (13? بیشتر) و دخترانشان حامله شوند (20?) بیشتر از حد معمول است.

8- هر روز تقریباً 100 میلیون عمل آمیزش جنسی اتفاق می افتد.

9- مطالعه جهانی نشان می دهد که آدم ها  103 بار در سال ، یا  1?98 بار در هفته ، یا 0?28 بار در روز ،  رابطه جنسی برقرار می کنند.

10- غذاهای خاصی هستند که می توانند میل جنسی شما را افزایش دهند و فهرست آن غذاها عبارتند از: گوشت کم چربی ، غلات ، هندوانه ، تخم کدوتنبل ، بادام ، موز ، توت فرنگی ، انبه، آووکادو، فلفل، ریحان، هل، انجیر،فلفل،صدف،شکلات،خاویار.

11- هر ساعت رابطه جنسی برای یک زن 65 کیلویی ،70 تا 120 کالری و برای یک مرد 85 کیلویی ، 77 تا 155 کالری انرژی نیاز دارد.

12- آمریکایی ها و یونانی ها بالاترین تعداد آمیزش جنسی را به خود اختصاص داده اند-آنها سالانه به ترتیب، 124 و 117 بار آمیزش انجام می دهند.این تعداد برای هندی ها 76 بار است اما به نظر می رسد که مردان ژاپنی چندان علاقه ای به آمیزش جنسی ندارند و سالانه فقط 36 بار آمیزش انجام می دهند.

13- .مطالعات خواب نشان می دهد که مردان در طول خواب شبانه حدود نه بار نعوظ دارند-صرفنظر از رؤیایی که می بینند.

14- کتاب هندی سانسکریت باستان-کاما ساتورا،  کلیاتی از 64 حالت جنسی را برای عشق بازی و انجام آمیزش تشریح می کند.اینها در پیکره های معبد خاجوراهو و کنارک به تصویر کشیده شده اند.او عشق بازی را “پیوند الهی” می نامد.

15- حدس بزنید هر روز در جهان چند عمل آمیزش جنسی اتفاق می افتد-تقریباً 100 میلیون!

16- آیا بوسه برای سلامتی خوب است؟ظاهراً اینطور است، بزاق اضافی که ردو بدل می شود با تمیز نگه داشتن دهان مانع پوسیدگی دندان ها می شود.

17- آیا صرف بوسیدن نیاز به مصرف انرژی دارد؟ظاهراً اینطور است، اگر بوسه یک دقیقه طول بکشد 26 کالری و اگر 10 دقیقه طول بکشد 260 کالری انرژی مصرف می شود.

18- اگر همسر شما سردرد داشته باشد می تواند با آمیزش درمان شود اما باید او را به ارگاسم برسانید. تحقیقات نشان می دهد که بدن زنان در هنگام ارگاسم، مسکن ها یا اندورفین های قوی آزاد می سازد.

19- آیا می خواهید در بستر کالری بسوزانید؟با انجام یک رابطه جنسی شدید به مدت نیم ساعت 150کالری انرژی مصرف می کنید که سالانه می تواند به سه پوند برسد-در صورتی که ماهانه 7 تا 8 بار رابطه داشته باشید.با افزایش دفعات می توانید وزن بیشتری کم کنید.اما فراموش نکنید که باید شدید باشد.

20- آیا در طول روز چندین بار به رابطه جنسی فکر می کنید؟نگران نباشید،شما تنها نیستید.54 درصد مردان و 20 درصد زنان هر روز یا چندین بار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند.

21- به نظر شما مردان کدام کشورها بیشتر اوقات سال همخوابگی می کنند؟به نظر ، آمریکایی ها و یونانی ها بیشترین اعمال جنسی را دارند-آمریکایی ها 124 بار و یونانی ها 117 بار.هندی ها در این به اصطلاح، المپیک، عقب مانده اند و فقط 76 بار در سال رابطه دارن اما به نظر می رسد که ژاپنی ها کم علاقه ترین مردان هستند و این رقم برای آنها 36 بار در سال است.

22- آیا می دانید هر ساله در جهان چند کاندوم استفاده می شود؟این عدد نجومی است، بین 6 و 9 میلیارد.اکثر کاندوم ها در تایلند تولید می شوند(سه میلیارد).

منبع: مجله پزشکی مادر


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:20 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

چه کسی رنگ انتخاباتی روحانی را پیشنهاد کرد؟ + عکس


یک جوان 30 ساله، پیشنهاددهنده اصلی رنگ بنفش به عنوان رنگ انتخاباتی کاندیدای پیروز در انتخابات 92 ایران بود

رنگ بنفش، این روزها شاید موردتوجه ترین رنگ باشد. به ویژه پس از پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که بنفش را به عنوان رنگ تبلیغاتی خود برگزیده بود. اما چه شد که رنگ بنفش، رنگ تبلیغاتی رئیس جمهور منتخب شد و چه کسی پیشنهاد انتخاب این رنگ را داد؟

چه کسی رنگ انتخاباتی روحانی را پیشنهاد کرد؟ + عکس

ماهنامه «زندگی ایده آل»، یک جوان 30 سال را به عنوان طراح اصلی رنگ انتخاباتی دکترحسن روحانی معرفی کرده است.«ساسان سلیمانی» متولد سال 62، فارغ التحصیل رشته کارگردانی است. سال 2007 جایزه بهترین فیلمنامه و کارگردانی را از فستیوال «نور» در سانفرانسیسکو برای فیلم کوتاه «به اندازه یک سیگار» دریافت کرد. مجموعه 26 قسمتی «داستان مثنوی» از شبکه دوم سیما هم از جمله کارهای اوست. بخش هایی از گفتگوی او با مجله زندگی ایده آل و ماجرای انتخاب رنگ انتخاباتی دکتر روحانی را بخوانید:

بنفش از کجا آمد؟

اسفند 91 دوستانی از ستاد تبلیغاتی آقای روحانی خواستند پروزه عکاسی از ایشان را کارگردانی کنم.قراربود عکس های اتلیه ای از ایشان گرفته شود تا بتوانند در بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی شان ازآنها استفاده کنند. قراربود عکاسی در ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شود. چند روز قبل از این، یکی از مشاوران ایشان برای هماهنگی های لازم با من در تماس بود و از من خواست رنگی را به عنوان رنگ تبلیغاتی ایشان پیشنهاد بدهم. من همان موقع رنگ بنفش را پیشنهاد کردم و شماره دقیق رنگ را هم چندساعت بعد به دستشان رساندم. بعد از آن، موقع عکاسی با دکتر روحانی درباره رنگ بنفش حرف زدیم و ایشان هم گفتند که رنگ خوبی است و به این ترتیب، رنگ بنفش، رنگ تبلیغاتی رئیس جمهور ایران شد.

چرا بنفش؟

دلیل این که رنگ بنفش را پیشنهاد دادم، این بود که بنفش را خیلی دوست دارم. رنگی است که کم استفاده شده و رنگ آرامش بخشی است. در تعریف رنگ بنفش، نوشته شده که یک رنگ روحانی است و واقعا هم این رنگ، ماورائی و روحانی است.شاید برای همین است که به دکتر روحانی بیشتر آمد. من آدم سیاسی ای نیستم. ولی یقین دارم دکتر روحانی به جای فردگرایی که این 8 سال برکشور حاکم شده بود، کار گروهی را باب می کند. رنگ بنفش هم رنگ شادی عمومی است و همین، می تواند کار گروهی را پررنگ تر کند. البته با پیروزی های خوب در میادین فوتبال و والیبال به نظر می رسد پاقدم دکتر روحانی خوب بوده که شادی عمومی به کشور برگشته است.

منبع : مجله مهر


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:15 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

جشن تولد دو قلوهای آنجلینا جولی و براد پیت در هاوایی + عکس


«ویواین» در حال حاضر پردرآمدترین کودک بازیگر هالیوود است. او برای همراهی مادرش در فیلم «خبیث» هفته ای 3 هزار دلار درآمد دارد که به نظر می رسد شروع خوبی برای زندگی حرفه ای آتی او باشد.

جشن تولد دو قلوهای آنجلینا جولی و براد پیت در هاوایی + عکس

پنج سال قبل «ناکس و ویواین»‌در بیمارستانی در جنوب فرانسه متولد شدند. تولد دوقلوهای جولی – پیت توجه بسیاری از رسانه ها را برای انتشار عکس آنها جلب کرد و در نهایت مجله پیپل با پرداخت هزینه گزافی اولین منتشر کننده تصاویر این دوقلوها بود (گفته می شود 11 میلیون دلار)

این روزها جولی به همراه شش فرزندش در هاوایی تعطیلات تابستانی را می گذرانند و تولد 5 سالگی دوقلوهایش را در آنجا جشن گرفته است.

«ویواین» در حال حاضر پردرآمدترین کودک بازیگر هالیوود است. او برای همراهی مادرش در فیلم «خبیث» هفته ای 3 هزار دلار درآمد دارد که به نظر می رسد شروع خوبی برای زندگی حرفه ای آتی او باشد.

جشن تولد دو قلوهای آنجلینا جولی و براد پیت در هاوایی + عکس

 

منبع : سینما خبر


[ سه شنبه 92/4/25 ] [ 4:14 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 2172104