سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 


حدودا 25 سال از فعالیت تشکیلاتی به نام «رزمگاه کماندو» در کشور می گذرد. این تشکیلات طی این 25 سال بیش از 20 هزار نفر نیرو جذب خود کرده است. این تشکیلات ظاهرا شبیه سایر آموزشگاه های فنون رزمی است، اما در واقع شیوه آموزش، نوع جذب نیرو و... با همه آموزش گاه های دیگر متفاوت است. اولین تفاوت آنها در آموزش های شبانه روزی است که ارایه می کنند. موسس و استاد بزرگ این مجموعه با نام یکیتا(عبدالحمید باقریان جمنانی) در منطقه سوادکوه چندین هکتار زمین شخصی دارد که داوطلبین آموزش این رشته رزمی از سرتاسر کشور برای دریافت نگین یک(اولین سطح از دوره های رزمگاه) باید مدتی را به صورت شبانه روزی در این زمین ها بگذرانند.

***

در این مدت که داوطلبان در منطقه سوادکوه به سر می برند، آموزش های ویژه ای که نظیر آنان در برخی از واحدهای نیروهای مسلح مثل نیروهای وژه هوابرد تیپ 65 نوهد داده می شود از قبیل: آموزش و نحوه کار با انواع سلاح سرد( چوب ـ چاقو ـ شمشیر ـ تبر)،دفاع در برابر انواع سلاح سرد( چوب ـ چاقو ـ زنجیر)، نحوه مبارزه تک به تک و تک به چند و حرکات تهاجمی و دفاعی، نحوه گذر از موانع طبیعی و حرکت در جنگل و کوهستان، استفاده از طناب در گذر از دره های ژرف و شیب های تند کوهستان، سوارکاری در جنگل و کوهستان، آموزشهای اولیه غریق نجاتی، نحوه مبارزه و استتار در جنگل و کوهستان و مبارزه در دریا، آموزشهای ویژه امداد رسانی و کمک به افراد حادثه دیده، شناخت و مبارزه با انواع حیوانات وحشی و جانوران موزی ،نهاد شناسی، جهت یابی در شب، جهت یابی در جنگل های انبوه ـ کوهستان و بیابان و...به آنها داده می شود. پس از اتمام دوره اول داوطلبان می توانند تا آغاز دوره بعدی تمریناتی را در آموزشگاه های شهرهای خود ببینید. این مجموعه با نام رزمگاه کماندو تاکنون در اکثر نقاط کشور نمایندگی هایی را دایر کرده است. نمایندگی های شاخص این سازمان عبارتند از: رزمگاه کماندو رفسنجان، رزمگاه کماندو کرج، رزمگاه کماندو مازندران (بندپی شرقی گلوگاه)، رزمگاه کماندو قم (باشگاه مولا). یکیتا در این مجموعه نقش مراد را بازی می کند و داوطلبان برای یادگیری برخی فنون نزد یکیتا می روند و پس از دریافت فنون برای تمرین به شهر محل اقامت خود باز می گردند. در اصطلاحات نیروهای رزمگاه نیز از واژگانی چون: نیرو، نیروهای ویژه، کماندو و.. استفاده می شود. سطوح این آموزش ها براساس نگین است، که برترین آموزش ها به نگین 22 می رسد که البته تنها دارنده این نگین در حال حاضر خود یکیتاست، اما برخی نیز به نگین بعد از یکیتا بهترین نیرو که تا بالاترین سطح اموزش ها رسیده است به نگین 12 رسیده.
گردهمایی های چند هزار نفری

این تمام ماجرا نیست! این مجموعه یک وجه تمایز بزرگ با سایر مجموعه های رزمی دارد. گردهمایی های سالانه این مجموعه که افراد شرکت کننده در آن از کل کشور گاه به دو هزار نفر هم می رسد قابل توجه است. به گفته عباس داور پناه، مسئول روابط عمومی این مجموعه که با آینده گفت و گو می کرد: رزمگاه پیش از این دوره های رزمگاه یکبار برای دختران نیز اجرا شده، اما به دلیل عدم استقبال زیاد از طرف دختران، همچنین برخی حساسیت ها دیگر دوره های دخترانه اجرا نشد. سایت این مجموعه در حال حاضر ***** شده است، سایر وبلاگ ها و سایت های وابسه به مجموعه نیز در حال حاضر ***** هستند، داورپناه اعتقاد دارد این *****ینگ براثر اشتباه بوده است و به زودی رفع خواهد شد. این مجموعه زیر نظر هیچکدام از فدراسیون های فعال کشور فعالیت نمی کند و به گفته سخنگوی این مجموعه دلیل این امر جای نگرفتن فنون رزمی این رزمگاه در سایر فنون است. او اعتقاد دارد تمام فنون ارایه شده در رزمگاه کماندو، همگی ابداعی یکیتا هستند. در تابستان امسال اعضای هیات مدیره این رزمگاه به عضویت: عبدالحمید باقریان (یکیتا)، مسعود یعقوبی زاده، عباس داورپناه، محسن علی حسنی، شادان شیخ رضایی، حامد ابراهیم آبادی به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره، سید مهدی میر سلیمی بعنوان بازرس و سید احمد فروغی بعنوان عضو علی البدل بازرس تشکیل شد.

نامه های گم شده

پیش از این در بنیانگذار سبک رزمگاه کماندو در نشستی خبری با ابراز نارضایتی از عملکرد مسئولان سازمان تربیت بدنی گفته بود: علیرغم پیگری های زیاد با مسئولین سازمان تربیت بدنی،فقط بلاتکلیفی عاید ما شد و حتی جواب یکی از مکاتبات ما را هم ندادند و این برای سازمانی که به دنبال پیشرفت ورزش کشور است دور از شئونات ورزشی است.باور کنید حدود 40 نامه را بصورت های مختلف برای سازمان تربیت بدنی ارسال کردیم ولی هر بار صحبت از مفقود شدن این نامه ها به میان می آمد و من به شخصه متعجبم که حتی یکی از این نامه ها هم به دست مسئولین سازمان نرسیده است. حتی یکبار هم از طریق دفتر ریاست جمهوری اقدام به مکاتبه رسمی با این سازمان کردیم ولی بازهم صحبت از مفقود شدن نامه به میان آمد ولی من تصور می کنم که برخی ها تمایلی برای ادامه فعالیت ما در سطح کل کشور را ندارند چون این موارد فقط بهانه ای بیش نیست.حتی تمایل داشتم بشخصه با مسوولان بالای سازمان تربیت بدنی دیداری داشته باشم ولی باز به در بسته خوردیم و اصلا گوشه چشمی هم به ما نشان ندادند.


نیایش نامه ها

یکیتا نه تنها استاد رزمی نیروهای رزمگاه به شمار می رود، بلکه او یک مرجع معنوی نیز برای نیروهای رزمگاه به شمار می رود. برخی از نیروهای تربیت شده به دست یکیتا برای او شعرهایی نیز میسرایند. در واقع دیدگاه آنها نسبت به یکیتا تنها یک استاد فنون رزمی نیست. آنها او را به عنوان پدرخوانده مذهبی خود می شناسند. و در بلاگ ها، نوشته ها و... در حال ستایش او هستند. نیایشنامه ها و اعتقادات او که به صورت شعر و یا متونی نوشته شده است در وبلاگ اعضای رزمگاه به وفور به چشم می خورد. عکس های یکیتا، در این وبلاگ ها جمع آوری شده اند و یکی از جذاب ترین بخش ها برای اعضا به شمار می رود.


واژگان پارسی کماندو

نام هایی که آنها برای حرکات رزمی خود انتخاب می کنند نیز به نوبه خود جالب توجه است. داور پناه اعتقاد دارد که تمامی این نام ها برگرفته از زبان پارسی اصیل است. از آنها می توان به: آدرم(به معنی سلاح سرد است که به رزم افزار های سرد طراحی شده در این رشته گفته می شود)، پیشداد(به معنی آغاز حرکت و نخستین تلاش با آوا میباشد که در آغاز تمرینات و آموزشها انجام میگیرد.)،فرجام(به معنی پایان کار که پس از پایان آموزشها به صورت منظم با آوای یاد انجام میپذیرد.)، یاد(بمعنی یاد و درس و خاطره است و در این رشته که در آغاز و فرجام کارها استفاده میشود و از نظر معنی وارستگی نیز یاد مخفف یاد می کنیم به نیکی خدای را که با یاد او دلها آرام گیرد ُ میباشد.)، درود(به معنی درست و درستی است که در احترامها و تایید سخنان مربی و استاد از آن استفاده میشود هر هنرجوی این رشته با ورود به جایگاه تمرین و یا حضور در خدمت استاد با گفتن درود و هنگام خروج واژه بدرود احترام خویش را نمایان میسازد.) شین پا( مخفف نشستن روی پا یا حرکات ایستادن ها است که بخشی از فنون گسسته رشته کماندو است .)آسای(مخفف بیاسای بمعنای استراحت نما یا نفس بگیرید است که در هنگام استراحت در زمان تمرین و یا آزاد بودن استفاده میشود .)، آموده(بمعنی آراسته و پیراسته در زبان پارسی است که واژه آماده نیز همان است واژه آموده ایستادن رسمی و آغاز حرکتهای رزمی این رشته است.) و...اشاره کرد.


[ جمعه 91/5/27 ] [ 3:57 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد . . .
.
.
دلم درد می کند
انگار
خام بودند
خیال هایی که به خوردم داده بودی  . . .
.
.
.
یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم / شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم . . . ؟
.
.
امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری ، که آدم نه خودش میداند دردش چیست
و نه هیچ کس دیگر ، فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود ، دلش آغوش گرم میخواهد .
.
.
.
نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم
تو تمام گمشده ی منی . . .
.
.
.
شاید با هم بودن سخت تکرار شود
اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد . . . .
.
.
.
بی سر و پایم سر وپایم توباش
مانده ی راهم ره و هادی تو باش
گر برهند عالم و آدم ز من
آبر و عزّت و جاهم تو باش . . .
.
.
.
در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد
و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل
یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد . . .
..
قلبم تهی ز شوق و رنگ / قلبم را جنگ آب و نهنگ
قلبم تباه ز تاریکی و ننگ / قلبم مرده درآغوش سنگ . . .
.
.
.
پاهایم را که درون آب می زنم، ماهی ها جمع می شوند
شاید این ها هم فهمیده اند / عمری “طعمه روزگار”بوده ام . . .
.
.
.
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟
.
اس ام اس بی تو بودن
.
دگر درد دلم درمان ندارد / مسیر عاشقی پایان ندارد / مرا در چشم خود آواره کردی / نگاهت دور برگردان ندارد
.
.
حوصله ی جمع و تفریق ندارم ، یه ضرب خرابتم !
.
.
و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری ، که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر ، فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود ، دلش آغوش گرم میخواهد
.
.
.
نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم ، تو تمام گمشده ی منی
.
.
اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری ، هیچ صدایی نخواهی شنید ، قلب من طاقت اینهمه خوشبختی رو نداره !
.
.
.
سالهاست کوهستان دلم به حرمت ردپایت به برفهایش اجازه ی آب شدن نمیدهد

 

 


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 11:17 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

ای سر سبز وطن، آذرآبادگان من
از تو جدا یکنفس، مبادا ایران من
روزگارت بر امان، دور از دست گزند
پشت تو بی لرزه باد، همچنان کوه سهند

سرفراز یاور ایران من
پر غرور خاک ستارخان من

آنکه دلش می زند ، نبض جدایی در باد
با او سخن می گویم ، تا نگهدارد به یاد 

 

 

آذرآبادگان من، جان جانان من است
قیمت خون ارس، رگ ایران من است
خانه شمس و زرتشت آبروی میهن است

چه نزدیک تو باشم، چه در غربت غریب و دور…
تو را نمی دهم ز دست، ای مرز عشق و شعر و شور

مگر بی تو می شود، زمزمه ارس شنید؟
مگر بی تو می شود به معنای وطن رسید؟ 

 

وقوع زلزله در استان های آذربایجان را به تمامی مردم خوب وغیور این شهر تسلیت می گویم.و این اهنگ بسیار زیبا را تقدیم به همه شما عزیزان میکنم.وبرای همتون آرزوی شکیبایی دارم.

دوستت دارم آذربایجان.

سینی سویرم آذربایجان.

sevurum seni Azarbaiejan

I love u Azarbaiejan

انا احبکم اذربایجان!

 

دانلود آهنگ آذرآبادگان من با صدای داریوش اقبالی

 


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 7:42 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

 

 

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 91/5/19 ] [ 8:3 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
به نظرتون چهره های ایران باستان یا پهلوانان ایران بعد ورود اسلام به پارس باید این شکلی بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیا پوریای ولی از چهره های بزرگ دینی امروز ایران بسیار زشت تر است؟؟؟؟در کشوری که رهبرش فتوای حرام بودن جنگ افزار هستی ای میدهد و خواهان صلح و دوستی است ،آیا با شخصیت والگوی همیشه زنده ی عدالت خواه و صلح گرای پوریای ولی باید اینگونه رفتار شود؟؟؟؟؟؟











[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 7:52 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

 

کتایون ریاحی بازیگر سینما در سومین سفر فصلی خود به عنوان سفیر مهرآفرین، شنبه 14 مرداد به شهر زاهدان رفت.


Persianv.com At site
Persianv.com At site
Persianv.com At site
Persianv.com At site
Persianv.com At site
Persianv.com At site
Persianv.com At site
Persianv.com At site
Persianv.com At site 

 

 

چقد خانم باکمالاتیه.دست گلش درد نکنه که اینطوری از مظلومان حمایت روحی میکنه.خدا خیرش بده!


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 5:14 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


Persianv.com At site



Persianv.com At site

با امیر غفارمنش - مجید یاسر - داوود ناقور - پویا امینی - سید جواد رضویان



Persianv.com At site

رضا داوود نژاد



Persianv.com At site

از راست : کسری خدیور - پیمان معادی - مرتضی کاظمی - نیما نکیسا - فرشید فهیم



Persianv.com At site

Persianv.com At site

امیر قلعه نویی



Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

سیاوش خیرابی و بیتا سحر خیز

Persianv.com At site

رضا عطاران - امیر جعفری و...



Persianv.com At site

Persianv.com At site

ارسلان قاسمی


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 5:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

سلام بچه ها.تو این پست خواستم مدیر وبلاگهای پارسی بلاگ رو که نمی تونید ببیندو به نمایش بذارم تا بدونید با کی ها دوستی می کنید!نظر یادتون نره.در ضمن جنبه هم داشته باشید.!!!1


1-خب اولیش ماله وبلاگه بلک بویه!!!!!!!!!!!می بینید که این پسر همونطوری که گفته بلک بوی هستش!




2-نفر دوم.....دوسته همیشه حاضر و عسیسم جوجو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به افتخار جوجو یه کف مرتبآفرین




3-نفر سوم مدیر بسیار زحمت کش ذره بین!!!!!!!!!



4-نفر چهارم گل یخ زده ای که هیچوقت هم انگار قرار نیس اب شه!!!!!!!!!


5-نفر پنجم اصلا نیازی به توصیف نداره نگین خانوم!!!!!!


6-نفر شیشم!دخملی از دیار روستا یعنی دختر روستا!!!!!!!!!



فقط امیدوارم این مورد که خیلی خفن شد ناراحت نشن!!!!!


7-اینم عکس داداش کوچیکه در کنار داداش بزرگه!!!!!!11




8-نفر هشتم یه ادمیه که همیشه همه جا مزاحمه!دختر وپسرا مخصوصا خوده من از دستش خسته شدیم واقعا و اون کسی نیست جز گشت ارشاد!!!!! لحظه ای که گشت ارشاد داره با یکی از دخملای پارسی بلاگ کل کل می کنه!!!!!!!!!!!!!



 

 

 


10-نفر دهم فاطمه کوچولوی قصه  پارسی بلاگ ما هستن امیدوارم که نارحت نشن!!!!!!



11-اینم عکسه دیوانه ومجنونه!!!!


بقیشم اگه دیدک جنبه دارید میذارم!!!!!!11نظر یادتون نره!!!!!!!!!!



[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 4:8 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

سلام...بامداد نورانیتون به نیکی و شادی......

همونطوری که قول داده بودم اهنگ هو علی مدد  رو اماده کردم.واقعا قشنگه.هرچند قدیمیه ولی تو این روزا هرچقدر گوش کنین سیر نمی شید.....منتظر نظراتتون هتسم.التماس دعا!!!!



دانلود آهنگ هو علی مدد









[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 4:1 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اجرای طرح امنیت اخلاقی در شهر تهران توسط نیروی انتظامی همچنان در مناطق مختلف شهر تهران پیگیری می شود.

اقا شما به اینا گشت ارشاد میگین یا فاطی کماند وعمو حیدر؟اقا اصلا شما با این کارو موافقید؟خب حقوق اونایی که نمیخان حجاب داشته باشن چی میشه؟اقا اصلا شاید اینا مسلمون نیستم؟من با این جو ادما موافق نیستم ولی خب اینا دوست دارن اینجور باشن.مگه اینا به چادریا میگن شما چرا چادر دارید؟منتظر نظرات وپاسخ های شما هستم.

 

عکسهای جدید مبارزه با بدحجابی (3)

عکسهای جدید مبارزه با بدحجابی (3)

عکسهای جدید مبارزه با بدحجابی (3)
 
عکسهای جدید مبارزه با بدحجابی (3)

عکسهای جدید مبارزه با بدحجابی (3)

 

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91

تصاویر فاز جدید برخورد با بد حجابی تابستان 91


[ سه شنبه 91/5/17 ] [ 8:19 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 173
کل بازدیدها: 2176011